Kosztolányi Dezső: Fürdés

 2010.05.23. 17:47

 Első olvasásra nem tetszett. Ugyanazt gondoltam róla mint a kulcsról. Kosztolányi írt vmit mert nem tudott magával mit kezdeni. De aztán elolvastam mégegyszer mindkettőt és elemzést is hozzájuk. Nem tudván még melyikről fogok novellaelemzést írni. És egyre jobban megtetszett mind a kettő.

Gyanutlan nem túl humános beállítottságú olvasónak (mint én) furcsa lehet mit akart kezdeni az író ezzel a művel. Egyszerű kisvárosi család és annak a nyaralása. Hideg apa aki nincs túl jóba fiával. Még nekem is feltűntek olyan furcsaságok mint az egyszínű piros nadrág. Csak nem tudtam értelmezni. De az elemzés után egyre jobban megtetszett. Rájöttem a mögöttes tartalmakra ami egy kis sikerélményhez vezetett. 

Lehet h minden mű után ezt kéne tennem:D

A bejegyzés trackback címe:

https://benceblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr1002025624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása