Baudelaire:Kapcsolatok

 2009.12.13. 17:47

Az a reményem, hogy ezen az oldalon sose kell versekről írnom egy egyszerű számítással szertefoszlott miszerint nincs elég mű.:( A versekről még annyit és még kevesebb jót tudok írni.

Az impresszionizmus nekem abszolút nem jött be. Én magamat egy elég precíz embernek tartom a "munkáimmal" kapcsolatban. Amihez azért idő kell és nem rögtön megragadva a pillanatot leírni a dolgokat, hanem átgondolva és legtöbbször javítva rajtuk. (De azért valószínüleg nem csak emiatt nem leszek költő.) A művet többszöri olvasásra se bírtam volna megérteni ilyen irányú korlátolt képességeim miatt. A versbe szerintem azt magyaráz bele az ember amit akar főleg ezek miatt a színesztéziák miatt. Amiket Szovátnál jobban én sem tudok kifejezni "fülnek is fáj olvasása". Ennél jobb végszót én se tudok.

A bejegyzés trackback címe:

https://benceblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr311594618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása